Intrebar Frecvente - AnvelopeAm selectat cele mai frecvente intrebari pe care le-am primit de la clienti
de-a lungul timpului, impreuna cu raspunsurile lor. Daca ai o intrebare
despre produsele sau serviciile noastre pe care nu o regasesti in lista
de mai jos, ne poti trimite un e-mail la adresa [email protected]
si iti vom da un raspuns in cel mai scurt timp.

Cuprins:

COMENZI   |   PRODUSE   |   LIVRARE   |   PLATA   |   PROMOTII   |   RETURNARE   |   GARANTIE   |   SITE


 I. COMENZI Comenzi


 1. Am nevoie de un cont client pentru a comanda de la Anvelodrom?

Pentru a plasa o comanda la Anvelodrom nu este obligatoriu sa ai un cont de client. Recomandam insa sa iti creezi acest cont pentru a avea acces la istoricul comenzilor tale si pentru a putea vedea in ce stadiu este o anumita comanda.

2. De ce sa comand anvelope online?

Principalul avantaj al comenzi plasate online este RAPIDITATEA. La Anvelodrom poti finaliza o comanda de anvelope in maximum 2 minute. In plus, comenzile date online sunt preluate in ordinea plasarii acestora. Pe langa avantajul rapiditatii, la Anvelodrom benficiezi de preturi mai mici decat cele practicate de alte magazine si ai 100 zile la dispozitie pentru a returna produsele, in cazul in care te-ai razgandit.

3. Ce se intampla dupa ce am comandat online?

Dupa ce ai finalizat comanda online, vei vedea un mesaj de confirmare a faptului ca a fost finalizata comanda si ca aceasta s-a inregistrat cu success. In acelasi timp, vei primi un e-mail cu factura proforma la adresa pe care ai specificat-o. Un reprezentat Anvelodrom te va contacta telefonic in scurt timp pentru a-ti confirma continutul comenzii si a-ti comunica detaliile pentru livrare.

4. Pot comanda anvelope si telefonic?

Poti comanda anvelope telefonic, sunand la numarul 0787 684 074. Specialistii nostri te vor ajuta sa alegi anvelopele potrivite pentru masina ta si vei primi cea mai buna consultanta in domeniu. Iti vor fi solicitate datele pentru facturare si adresa pentru livrare. Pentru facturare este necesar doar numele (pentru persoane fizice) sau CUI-ul (in cazul comenzilor pe persoana juridica). Pentru livrare sunt necesare doar adresa si numarul de telefon de contact. Programul de preluare comenzi telefonice este non-stop, de Luni pana Duminica, 24 ore din 24.

5. Cum pot afla detalii suplimentare despre comanda mea?

Dupa ce comanda ta este procesata si coletele sunt pregatite pentru a fi preluate de curier, vei primi un sms din partea Anvelodrom in care ti se va comunica numarul de AWB, pe care il poti folosi pentru urmarirea coletului tau.

6. Am comandat anvelope cu dimensiunea gresita. Cum pot corecta comanda?

Daca ai comandat anvelope cu dimensiunea gresita, te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul 0787 684 074 sau sa ne trimiti un e-mail la adresa [email protected] in care sa precizezi numarul comenzii pe care vrei sa o modifici, produsele care trebuie inlocuite si un numar de telefon de contact.

7. Cum procedez daca vreau sa anulez comanda?

Daca doresti sa anulezi comanda, trebuie sa ne trimiti o solicitare scrisa la adresa [email protected] in care sa precizezi numarul comenzii pe care doresti sa o anulezi. Un reprezentat Anvelodrom iti va confirma anularea ei si in functie de caz, vei fi indrumat pentru returnarea produselor.


 II. PRODUSE Produse


 1. Anvelopele comercializate de Anvelodrom sunt anvelope noi?

Comercializam doar anvelope noi. Toate anvelopele afisate in magazinul online anvelodrom.ro sunt anvelope noi, garantate de producator. Certificatul de garantie este transmis clientilor impreuna cu anvelopele si este valabil timp de 3 ani. Pentru mai multe detali, acceseaza sectiunea Garantii.

2. Ce inseamna DOT si ce varsta trebuie sa aiba o anvelopa pentru a fi considerata noua?

DOT este prescurtarea de la Department of Transportation si reprezinta o combinatie de cifre si litere standardizata de Ministerul Transporturilor al SUA, care contine informatii despre producatorul anvelopei, tara de origine si data fabricatiei. Ultimul grup de 4 cifre reprezinta data fabricatiei anvelopei si este prezentat sub forma saptamana-an.

Limita de timp in care anvelopele pot fi considerate noi (cu conditia ca ele sa fi fost stocate adecvat) poate fi gasita in standardul britanic BS AU 50. care stabileste ca o anvelopa poate sa aiba 6 ani vechime, in timp ce Asociatia Nationala a Distribuitorilor de anvelope mentioneaza o limita de 5 ani de la data fabricatiei. Producatorul Goodyear subliniaza faptul ca atat anvelopele stocate cat si cele aflate in uz isi pot pastra in mod adecvat proprietatile cu care sunt inzestrate daca ele sunt intretinute in mod adecvat si daca sunt depozitate in conditii optime, iar producatorul Michelin recomanda inlocuirea anvelopelor de peste zece ani cu unele noi, chiar daca acestea par a fi in stare buna si nu au atins limita legala de uzura. Prin urmare, o anvelopa cu varsta de 5 ani de la data fabricatiei poate fi considerata o anvelopa noua, numai daca a fost depozitata in conditii bune in tot acest timp. La Anvelodrom, media de varsta a anvelopelor comercializate este de 2 ani, iar conditiile de depozitare sunt optime. Mai mult decat atat, majoritatea anvelopelor prezentate pe site au in descriere DOT-ul, iar daca aceasta informatie lipseste de la un produs, o poti obtine telefonic.

3. Ce inseamna indicele de viteza si care este cel potrivit pentru masina mea?

Indicele de viteza reprezinta viteza maxima la care o anvelopa poate suporta greutatea definita de Indicele de sarcina. Indicii de viteza au fost stabiliti pentru a potrivi viteza permisa de anvelope cu viteza maxima permisa de autovehiculele pe care sunt montate. Indicii sunt precizati pe flancurile anvelopelor sub forma unei litere scrise cu majuscula (vezi corespondenta vitezei in km.h, conform tabelului). Poti alege si anvelope cu indice de viteza inferior sau superior anvelopelor de origine, cu precizarea ca nu este recomandata depasirea vitezei maxime admise de anvelopa respectiva si nici viteza maxima legala.

4. Care este indicele de sarcina potrivit pentru masina mea?

Indicele de sarcina corespunde greutatii maxime pe care anvelopa o poate suporta. Indicii de sarcina sunt prezentati pe flancurile anvelopelor sub forma unui numar. Cu cat acest indice de sarcina este mai mare, cu atat anvelopa suporta o greutate mai mare. (vezi corespondenta in kg conform tabelului). Este interzisa montarea unor anvelope cu indicele de sarcina inferior capacitatilor maxime prevazute de constructorul autovehiculului.

5. Cum pot afla detalii tehnice suplimentare despre produs?

Daca ai nevoie de informati suplimentare fata de cele prezentate in pagina produsului, contacteaza-ne telefonic la numarul 0787 684 074 sau prin intermediul Formularului de contact si vei primi informatile solicitate.

6. Cand si de ce trebuie sa montez anvelope de iarna?

Pentru anvelope, iarna incepe atunci cand temperatura se mentine constant la mai putin de 7 grade Celsius.

7. Pot sa imi montez doar 2 anvelope de iarna?

Pentru siguranta maxima si control asupra vehiculului in conditii de vreme rece, monteaza anvelope de iarna pe toate cele patru roti. Prin montarea a patru anvelope de iarna, asiguri manevrabilitate echilibrata in toate conditile de trafic specific sezonului rece. Este important sa mentii acelasi nivel de tractiune pentru toate cele 4 colturi ale masinii; in caz contrar, se vor pierde beneficiile ABS-ului.


 III. LIVRARELivrare


 1. Cand primesc produsele pe care le-am comandat?

La Anvelodrom, produsele sunt livrate in 24/48h, oriunde in tara. Daca plasezi comanda pana in orele 16:00 (de Luni pana Vineri), coletele vor fi preluate de firma de curierat in aceeasi zi si le vei primi a doua zi. Daca plasezi comanda dupa orele 16:00 (de Luni pana Vineri), coletele vor fi preluate de firma de curierat in ziua urmatoare si le vei primi in maximum 48 de ore de la plasarea comenzii. Comenzile plasate in weekend vor fi livrate Luni sau Marti. 

2. Cat costa livrarea?

In cazul comenzilor de anvelope, livrarea este gratuita, la 4 anvelope comandate. In cazul comenzilor de jante, livrarea este gratuita la toate comenzile, indiferent de cantitatea comandata.

3. Cum primesc produsele?

Anvelopele si jantele comandate vor fi livrate prin curierat rapid. Incurajam clientii ca dupa primirea coletelor sa inspecteze vizual calitatea produselor si sa anunte imediat Serviciul Clienti Anvelodrom in eventualitatea in care produsele nu corespund asteptarilor. Anvelodrom nu ambaleaza anvelopele expediate pentru a permite astfel verificarea produselor de catre client.

4. Cum stiu cand imi va fi livrata comanda cu exactitate?

Dupa ce comanda ta va fi procesata, vei primi un sms de confirmare in care includem si numarul de AWB. Ulterior, vei fi contactat de curier pentru a intra in posesia produselor comandate.

5. Este posibila livrarea la o alta adresa decat cea precizata de mine in comanda?

Poti solicita modificarea adresei de livrare, in masura in care comanda ta nu a fost deja procesata de catre Anvelodrom. In caz contrar, ai posibilitatea de a solicita direct curierului livrarea la o noua adresa.

6. Pot amana data livrarii?

In cazul in care doresti amanarea livrarii coletelor, iar comanda ta nu a fost inca procesata, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp si un reprezentant Anvelodrom va opera modificarea solicitata de tine.


IV. PLATAPlata


 1. Preturile afisate includ TVA?

Toate preturile afisate in magazinul online anvelodrom.ro, includ TVA.

2. Ce reprezinta taxa verde inclusa in preturile afisate?

Reprezinta contributia platita la Fondul pentru mediu pentru introducerea pe piata nationala a anvelopelor noi, conform legilor in vigoare.

3. Pot plati in rate sau cu cardul?

Metodele de plata acceptate in acest moment la Anvelodrom sunt plata ramburs (cash la primirea produselor) si plata prin OP.

4. Care este procedura de lucru cand platesc comanda prin ordin de plata?

La sfarsitul procesului de comanda se va genera automat o factura proforma care va contine produsele comandate si datele necesare pentru efectuarea viramentului bancar. Plata comenzii prin virament bancar se va face dupa primirea confirmarii comenzii de catre reprezentantul Anvelodrom. Produsele solicitate vor fi livrate la adresa precizata in comanda, doar in urma efectuarii platii si confirmarii acesteia de catre Anvelodrom, prin trimiterea copiei OP-ului prin e-mail la [email protected].


V. PROMOTII Promotii


 1. Am mai comandat de la Anvelodrom. Pot obtine un discount?

Anvelodrom ofera reduceri pentru clientii fideli. Contacteaza un reprezentant Anvelodrom pentru a afla care este discountul pe care il poti obtine.

2. Am primit un voucher cadou. Cum il pot folosi?

Codul de voucher se introduce in cosul de cumparaturi, in campul special destinat. Reducerea se va aplica imediat si va fi vizibila atat in cosul de cumparaturi cat si in proforma generata dupa finalizarea comenzii.

3. Care sunt ofertele actuale?

Pentru a vedea ofertele actuale, consulta sectiunea Oferte Speciale.

4. Cum ma pot dezabona de la newsletterul Anvelodrom?

Te poti dezabona de la newsletterul Anvelodrom oricand, accesand butonul Dezabonare din subsolul fiecarui newsletter.


VI. RETURNARE Returnare


1. Care sunt costurile returnarii unui produs?

Cumparatorul persoana fizica beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage din Contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si suportand doar costurile directe legate de returnarea produselor. Acest drept nu se aplica Cumparatorilor persoane juridice.

2. Cum pot lua legatura cu Departamentul Reclamatii/Garantii?

In cazul in care se doreste returnarea produselor comandate,solicitarea se poate face telefonic sau prin e-mail, la numarul 0787 684 074.

3. Cum procedez daca vreau sa returnez anvelopele comandate?

Completezi formularul de retragere si-l trimiti prin e-mail la adresa [email protected] . Alternativ, ne poti contacta telefonic si ne ocupam noi de completarea formularului de retragere. Clientii Anvelodrom beneficiaza de o perioada de returnare extinsa la 100 zile de la data achizitiei. Promotia este valabila atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice.


VII. GARANTIE Garantie


 1. Anvelopele comercializate de Anvelodrom beneficiaza de garantie?

Toate anvelopele comercializate pe site-ul Anvelodrom.ro sunt noi, originale, provin din surse autorizate de producatori si beneficiaza de o garantie de 3 ani. Data de la care se calculeaza termenul de garantie este cea la care se emite factura fiscala catre client.

2. Care sunt termenii si conditiile de acordare a garantiei?

Garantia este asigurata de catre reprezentantul producatorului si acopera o gama variata de defecte de fabricatie printre care enumeram: uzura prematura sau neregulata, imposibilitatea de echilibrare, trepidatii la viteze mari care nu tin de defecte ale vehiculului sau ale unei alte componente a masinii, rupturi de cord si nu numai. Primul pas pentru acordarea garantiei este sa ne anunti imediat asupra defectului constatat prin telefon la numarul 0787 684 074, prin e-mail la adresa [email protected] sau completand formularul de contact de pe site.


 VIII. SITE Site


 1. Ce este sectiunea Favorite si cum functioneaza?

In cazul in care nu doriti sa achizitionati un produs in momentul in care vizitati site-ul dar doriti sa il aveti in vedere la urmatoarele vizite puteti adauga acest produs in „Favorite”. Adaugarea unui produs in „Favorite” nu creeaza nicio obligatie de cumparare a acestuia.

2. Cum pot compara mai multe modele de anvelope afisate pe site?

Poti compara mai multe produse, folosind butonul Compara produs din paginile de produs. Un pop-up iti va confirma adaugarea fiecarui produs in lista de comparatie.

Salveaz─â