Principii generale Politica de returnare

In conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Cumparatorul persoana fizica beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage din Contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si suportand doar costurile directe legate de returnarea produselor. Acest drept nu se aplica Cumparatorilor persoane juridice.

Vanzatorul are obligatia sa ramburseze toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din Contract a Cumparatorului.

Suplimentar fata de drepturile legale, clientii site-ului www.anvelodrom.ro beneficiaza si de o perioada de returnare extinsa la 100 de zile.

Conditii de retur

Este important sa se stie ca anvelopele sunt acceptate la retur doar daca sunt noi (nu au fost montate pe jante) si sunt in aceeasi stare ca in momentul receptionarii acestora de catre Client.

Autolink S.R.L. se va ocupa de detaliile legate de transportul produselor, insa cheltuiala aferenta transportului va fi suportata de catre Client.

Produsele defecte, care se afla in perioada de garantie, nu se pot returna ci fac obiectul Garantiei si se vor inlocui numai in conformitate cu prevederile Certificatului de Garantiei Anvelodrom. Transportului produselor in garantie se va face pe cheltuiala S.C. Autolink S.R.L., clientul neavand nici o obligatie financiara in acest sens.

Procedura de returnare

1. Clientul completeaza formularul de retragere si-l trimite prin e-mail la adresa [email protected]. Alternativ, clientul ne poate contacta telefonic si ne ocupam noi de completarea formularului de retragere.

2. Autolink S.R.L. trimite o firma de curierat sa ridice produsele de la adresa dorita de catre Client. Clientul ii preda reprezentantului firmei de curierat doar produsele (factura de achizitie nu se returneaza). Curierul ii emite Clientului un document de transport. Clientul nu va achita nici o suma de bani catre curier.

3. Dupa receptionarea bunurilor la adresa sa, Autolink S.R.L. intocmeste factura de retur si, dupa caz, inlocuieste bunurile cu altele noi sau ramburseaza pretul acestora in contul Clientului, retinand costul de transport din valoarea rambursata.

In conformitate cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Autolink S.R.L. are obligatia de a rambursa in contul Cumparatorului toate sumele primite drept plata din partea acestuia nu mai tarziu de 14 zile de la data la care a fost informat de decizia de retragere din Contract a Cumparatorului.